Phatassphairy Daily Magic Dust

Phatassphairy Daily Magic Dust

Sunday, February 1, 2009

Cards and more Cards

Well last year ....i only made 8 cards .......i love cards but mine, well the ones that my brain try to think up look crap to me ......so i have decided that this year i was going to make an effort to make some cards ....but i am getting alot of help from some card guru's ...and these are the ladies that i am going to be stalking to help me out with my berjiggerty mojo when it come to card making ...Sharon Lee, Janet O'Brien, Annette Hanigan and of course Queen of Sheba Fluerie Broughton....but i am already happy with me, i am up to a card telly of 11 for this year ....yay to me ....so i will give you a bit of a share but before i do ....

February Swap is.... BLIND and NAKED ....sound like you ....go check it out ... i dare ya =0

this a card that is from the scrapbook capital card class kit
Here Are some cards i have made at the LSS, taught by Annette .....i just love them cause i think they are so bright and funky


And here are a couple of lay outs that i have got done this week ........now you have to bare with me on the crappy pics ...because it is raining again .....and dull light and my camera just are not going to play nicely ATM ......but never mind ...at least you get the idea

6 comments:

Anthea said...

lovely, lovely, lovely Miss Sammi!!!

Love Scrappin' said...

Hey Sammi,Loving your cards and your layouts are fantastic.

jazzii said...

wow sammi! how phunky r those cards? love the layouts!

Tiff Sawyer said...

Hi, I just had to stop by and leave a comment for the name of your blog, one of the best I've seen, I love a good sense of humour! Be back to visit again soon, Tiff :o)

Shimano (aka Christine) said...

Wow - some great cards and LO's Sammi - well done girlie.

Debra said...

Hi Sammi,
Must say your work is just so cool, but then you wouldn't expect anything drifferent from one as cool as you x
Cheers,
P.S.
alis (moodbear) just thought I would add that so you wouldn't think I was stalking you, LOL.